CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally

Szukaj przygód wszędzie

Duch Dakaru

Przewiń

Logo Honda CRF250 Rally

Turystyczne enduro, trzy przeznaczenia

Motocykl gotowy do weekendowych wycieczek, długodystansowych podróży i codziennych dojazdów

Dla spragnionych przygód

Maszyna wyposażona w silnik o małej pojemności dla kierowców poruszających się zarówno po jezdni, jak i w terenie.

Nawiązująca bezpośrednio do motocykla HRC CRF450 RALLY z rajdu Dakar stylistyka modelu CRF250 RALLY nadaje mu wygląd maszyny gotowej do rywalizacji w piaskach pustyni i podboju świata. Motocykl ten zapewnia prawdziwy smak przygody kierowcom, którzy preferują łatwe w obsłudze maszyny. Dookoła świata lub dzielnicy — zabierze Cię wszędzie tam, gdzie będziesz chciał, po szlaku lub asfalcie.

Zbliżenie na reflektory modelu Honda CRF250 Rally
Honda CRF250 Rally — widok z przodu
Honda CRF250 Rally w terenie — widok z przedniej perspektywy
Zbliżenie na znak Honda CRF250 Rally

WYBIERZ SWÓJ STYL

Który będzie Twój — enduro czy adventure?

Honda CRF250 Rally — widok z boku CRF 250 RALLY Uniwersalny motocykl w stylu adventure z czterozaworowym silnikiem DOHC zgodnym z normą EURO4. Wyposażenie: zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 10,7 l Rozstaw osi: 2210 mm, prześwit: 270 mm, wysokość siedzenia: 895 mm, układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS oraz reflektor i kierunkowskazy wykonane w technologi LED.
Widok przedstawiający motocykl Honda CRF250L z boku. CRF250L Uniwersalny motocykl w stylu enduro z czterozaworowym silnikiem DOHC zgodnym z normą EURO4 Wyposażenie: zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 7,8 l Rozstaw osi: 2195 mm, prześwit: 255 mm, wysokość siedzenia: 875 mm i układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS

Poznaj model CRF250L

Wewnętrzna moc

Siła napędowa jest podobna jak u bliskiego kuzyna tego modelu: CRF20L.

Modele CRF250 Rally i CRF250L na obszarze zalesionym.

Wysokość siedzenia wynosi 895 mm, o 20 mm więcej niż w przypadku modelu CRF250L, co zapewnia lepszą obserwację otoczenia.

Odnowiony silnik, zgodny z normą EURO4, to jednocylindrowa konstrukcja o pojemności 250 cm3 chłodzona cieczą. To czterozaworowy silnik typu DOHC, który zapewnia moc 24,4 KM przy 8500 obr./min oraz moment obrotowy 26,6 Nm przy 6750 obr./min dzięki zmodyfikowanej obudowie filtra powietrza, korpusowi przepustnicy i nowemu, lżejszemu układowi wydechowemu.

Próby na szlaku

Silnik i wykonana ze stali rama — z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym i w połowie podwójna kołyskowa — to mocne połączenie, które zapewnia wytrzymałość niezbędną podczas długiej jazdy w terenie.

Doskonała równowaga

Główny wałek równoważący zmniejsza wibracje silnika, a sześciobiegowa skrzynia biegów i sprzęgło zostały zaprojektowane tak, aby podołać dodatkowemu obciążeniu związanemu z jazdą w terenie oraz zapewniać płynne sterowanie w ruchu miejskim.

Modele Honda CRF250 Rally i CRF250L w plenerze
Honda CRF250 Rally — widok z boku

Osłony dolne zabezpieczają spód maszyny, a dźwignia zmiany biegów ma składaną górną część.