CRF250L (2017)

Honda CRF250L

Gotowy do jazdy na drodze i w terenie

Zabierze Cię, gdziekolwiek zapragniesz

Przewiń

Logo Honda CRF250L.

Nie groźna mu jazda w terenie ani w mieście

Dzięki swojej lekkiej i smukłej konstrukcji motocykl CRF250L doskonale sprawdza się w zatłoczonych miastach, a wyjątkowe osiągi sprawiają, że nie straszna mu jazda w terenie.

Wyrazistość i skupienie

Stylistyka zaczerpnięta wprost ze świata motocrossu sprawia, że jest to najsmuklejszy model CRF250L, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy.

Zwiększyliśmy osiągi motocykla, aby umożliwić przeżywanie większych doznań z jazdy zarówno początkującym, jak i doświadczonym kierowcom — niezależnie od tego, jaką drogę obierzesz. Motocykl wygląda agresywnie dzięki rzucającej się w oczy kolorystyce oraz nowej stylistyce nadwozia, która oparta jest na tej z konkurencyjnego modelu motocrossowego CRF450R, a pomimo tego jest wyjątkowo przystępny i chętnie współpracuje z kierowcą.

Zbliżenie na silnik Hondy CRF250L.
Zbliżenie na układ wydechowy Hondy CRF250L.
Honda CRF250L z przedniej perspektywy.
Zbliżenie na motocykl Honda CRF250L.

WYBIERZ SWÓJ STYL

Który styl wybierzesz — Enduro czy Adventure?

Widok przedstawiający motocykl Honda CRF250L z boku. CRF250L Wszechstronny motocykl klasy Enduro z 4-zaworowym silnikiem DOHC, spełniającym wymogi normy EURO4. Wyposażony w: zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 7,8 litra. Rozstaw osi 2195 mm, prześwit 255 mm, siedzenie osadzone na wysokości 875 mm oraz hamulce z dwukanałowym układem ABS.
Widok przedstawiający Hondę CRF250 Rally z profilu. CRF250 RALLY Wszechstronny motocykl klasy Adventure z 4-zaworowym silnikiem DOHC, spełniającym wymagania normy EURO4. Wyposażony w: zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra. Rozstaw osi 2210 mm, prześwit 270 mm, siedzenie osadzone na wysokości 895 mm, hamulce z dwukanałowym układem ABS, reflektor i kierunkowskazy LED.

Poznaj model CRF250 RALLY

Mocne uderzenie

Wysoka moc i osiągi niezmienne w każdych warunkach.

Widok przedstawiający motocykl Honda CRF250L z przodu w plenerze.

Silnik o pojemności 250 cm3 zapewnia dobry moment obrotowy w trakcie pokonywania wzniesień.

Motocykl jest wyposażony w zmodernizowany 4-zaworowy, jednocylindrowy silnik DOHC chłodzony cieczą o pojemności 250 cm3. Układ wtrysku PGM-FI zgodny z normą EURO4 dostarcza paliwo przez powiększoną przepustnicę o średnicy 38 mm. Wszystko to w połączeniu ze zmodernizowaną obudową filtra powietrza i nowym, lżejszym układem wydechowym generuje 24,4 KM przy 8500 obr./min i momentu obrotowego 22,6 Nm przy 6750 obr./min.

Wyrazisty i smukły

Stalowa rama z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym i w połowie podwójną kołyską stanowi mocne połączenie, które jest na tyle wytrzymałe, aby móc wyruszać motocyklem na długie wyprawy terenowe, a zarazem na tyle smukłe, aby móc nim mknąć przez miasto.

Równowaga to podstawa

Podstawowy wałek równoważący redukuje drgania silnika, natomiast sześciobiegowa skrzynia biegów i sprzęgło doskonale radzą sobie z dodatkowymi obciążeniami podczas jazdy terenowej, a ponadto gwarantują płynność prowadzenia w ruchu miejskim.

Widok przedstawiający motocykl Honda CRF250L z boku w plenerze.
Widok przedstawiający motocykl Honda CRF250L z przodu.

Model CRF250L jest lekki i zwrotny i ma wszystkie cechy wytrzymałego motocykla motocrossowego; idealnie sprawdza się w ruchu miejskim, jak i podczas weekendowej jazdy w terenie.