VFR800X Crossrunner

VFR800X Crossrunner

ODNAJDŹ WŁASNĄ WOLNOŚĆ

Poczuj wolność

Wyrwij się z miasta

Zostaw za sobą zatłoczone ulice i wyrusz w niezapomnianą podróż całkowicie nową Hondą VFR800X Crossrunner.

Solidna stylistyka Adventure, połączona z niezwykłą wydajnością silnika V4, to recepta na wszechstronny, uniwersalny motocykl.

Crossrunner

Odnajdź własną wolność

Nowa Honda Crossrunner

Logo Hondy VFR800X Crossrunner.

Odnajdź własną wolność

WOLNOŚĆ NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Wyrwij się

Nowa Honda VFR800X Crossrunner sprawi, że poczujesz się naprawdę wolny. Opracowana na bazie podwozia Hondy VFR800F, idealnie łączy cechy sportowej maszyny typu Adventure z wydajnym silnikiem V4-VTEC i zawieszeniem o dużym skoku. Jest również niezwykle funkcjonalna dzięki podgrzewanym manetkom z 5-stopniową regulacją, regulowaną wysokością siedzenia i wszystkimi światłami w technologii LED. Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym HSTC oraz ABS zdecydowanie zwiększają bezpieczeństwo w trudnych warunkach.

Honda VFR800X Crossrunner jadąca górską drogą z przodu

WYTWORNY TWARDZIEL

Zaprojektowany, aby poradzić sobie w najróżniejszych warunkach, VFR800X Crossrunner zachwyca solidnym wykonaniem i minimalistyczną, sportową stylistyką. Nadwozie w naturalny sposób eksponuje silnik V4-VTEC i dwubelkową ramę z aluminium. Zawieszenie o powiększonym skoku pochłania wszystkie nierówności nawierzchni, a wyprostowana pozycja kierowcy za szeroką kierownicą ułatwia prowadzenie maszyny niezależnie od tego, czy przeciskasz się przez zatłoczone miasto, czy pokonujesz krętą, górską przełęcz. Motocykl zapewnia również wyjątkowy komfort na długich trasach, a wysokość siedzenia jest regulowana w zakresie 815 - 835 mm. 

Honda VFR800X Crossrunner jadąca w nocy przez miasto z tyłu.

Płynna kontrola

Od wielu lat dopracowujemy technologię, która zapewnia maksymalny komfort jazdy. Wiemy jak lepsze wyczucie nawierzchni wpływa na większą kontrolę nad maszyną.

Zbliżenie przedstawiające światła Hondy VFR800X Crossrunner z przodu.

Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym (HSTC)

Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym (HSTC) precyzyjnie monitoruje trakcję tylnego koła, płynnie regulując moment obrotowy silnika w celu zapewniania przyczepności w każdych warunkach. Kierowca może ustawić jeden z trzech dostępnych trybów pracy systemu za pomocą przełącznika przy kierownicy. Informacja o wybranym trybie zostanie wyświetlona na wyświetlaczu LCD zestawu wskaźników.

Światła LED

VFR800X Crossrunner wyróżnia się charakterystycznym reflektorem LED w kształcie litery X, który oświetla drogę jasnym światłem o białej barwie, gwarantując optymalną widoczność. Ta unikalna budowa, połączona z tylną lampą LED, optymalizuje pobór energii elektrycznej.

Zbliżenie tylnego koła Hondy VFR800X Crossrunner z prawej strony.

Wyjątkowa wszechstronność w najlepszym wydaniu

Silnik V4-VTEC generuje większą moc i moment obrotowy, tworzy niezwykły duet z przyprawiającym o dreszcze układem wydechowym typu 4-2-1-1.

Jednostka napędowa została umieszczona w podwoziu znanym z modelu VFR800F; motocykl ma nowy, teleskopowy widelec Honda Multi-Action System (HMAS) z goleniami o średnicy 43 mm i skoku 131 mm z płynną regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Przednie zawieszenie współpracuje z gazowym amortyzatorem tylnym, zachęcając kierowcę do dynamicznej, sportowej jazdy w każdych warunkach. 

Honda VFR800X Crossrunner jadąca górską drogą z perspektywy

Spraw, aby był Twój

VFR800X Crossrunner jest gotowy na każdą przygodę. Aby dopasować go jeszcze bardziej do swoich potrzeb, można skorzystać z oferty dostępnych akcesoriów Hondy, które najlepiej pasują do motocykla i idealnie spełniają swoje funkcje. Akcesoria obejmują: 29 l kufry boczne w kolorze nadwozia, stelaż z kufrem górnym o pojemności 31 i 45 litrów, gniazdo zasilania 12 V DC*, Quickshifter*, światła przeciwmgielne LED, stelaż ochronny, centralna stopka, tylny błotnik* i tłumik Akrapovic (slip-on z tytanu)*.

*Akcesoria nie są przedstawione na prezentacji.