Goldwing F6C

Strona wykorzystuje pliki cookie

Nasza strona używa plików cookie. Jeżeli korzystasz ze strony, to wyrażasz na to zgodę. Mamy nadzieję, że nie stanowi to problemu. Poznaj naszą politykę plików cookie

Przejdź

Honda Gold Wing F6C — zdjęcie studyjne przedstawiające ciemnografitowy motocykl z profilu.

Gold Wing F6C

POWER CRUISER

Zapierające dech w piersiach osiągi i bezkompromisowy charakter.

Potężna stylistyka i jeszcze potężniejszy sześciocylindrowy silnik to dwa zasadnicze elementy, które charakteryzują Hondę Gold Wing F6C - imponujący, bulwarowy power cruiser Hondy. Oto maszyna, która zabierze Cię w niezwykłą podróż przy akompaniamencie jedynego w swoim rodzaju brzmienia imponującego silnika. Dosiądź jej i zawładnij drogą.

BEZKONKURENCYJNA PREZENCJA

Niska, muskularna sylwetka Hondy Gold Wing F6C zwraca uwagę rozbudowaną przednią częścią i piękną, idealnie wystylizowaną linią. Potężna, dwukomorowa rama wykonana z aluminium mieści dwa rzędy cylindrów, pobudzając wyobraźnię każdego użytkownika drogi. Ten motocykl nie ma sobie równych.

Honda Gold Wing F6C — zdjęcie studyjne przedstawiające ciemnografitowy motocykl z profilu.

MOC DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

6-cylindrowy, 12-zaworowy silnik Hondy Gold Wing F6C, typu bokser, o pojemności 1832 cm3 jest niedoścignionym wzorem, jeśli chodzi o zakres dostarczania mocy i kulturę pracy, już od samego startu Jednostka napędowa generuje potężny moment obrotowy wynoszący 167 Nm już przy 4000 obr/min... Uważaj! Moc tego silnika bardzo szybko uzależnia. Zasilany układem wtrysku PGM-FI, wyposażony w podwójne przepustnice marki Keihin, zapewnia natychmiastową reakcję i niezwykle dynamiczne przyspieszenie. Obsługa dźwigni sprzęgła nie wymaga użycia siły, a pięciobiegowa skrzynia biegów jest tak zestopniowana, że piąte przełożenie pełni funkcję nadbiegu, który umożliwia relaksującą jazdę w trasie. Napęd jest przenoszony za pomocą bezobsługowego wału.

Honda Gold Wing F6C
Honda Gold Wing F6C

BEZKONKURENCYJNE OSIĄGI

Unikalny silnik umiejscowiony w solidnej ramie. Pozbawiony owiewek Gold Wing F6C jest lżejszy o 70 kg. Dwukomorowa, sztywna rama z aluminium dodatkowo wzmocniona została przez konstrukcję silnika. Teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 45 mm współpracuje z pojedynczym amortyzatorem HMAS. Sprężyny o zdalnie regulowanym napięciu wstępnym zostały wykonane ze specjalnego materiału o niższej masie. Perfekcyjnie wyważone nadwozie, elastyczne zawieszenie, nisko położony środek ciężkości i szeroka, odchylona do tyłu kierownica gwarantują pełną kontrolę nad motocyklem — który dodatkowo może poszczycić się najwygodniejszym siedzeniem na świecie.

Honda Gold Wing F6C