CRF125F
Czerwona Honda CRF125F skierowana w prawo.

CRF125F

Broń małego kalibru

Nadszedł czas, by myśleć na dużą skalę.

Wytoczyliśmy ciężkie działa w naszej ofercie motocykli CRF–MX z modelem CRF125F stojącym tuż obok nich. Motocykl na dobry początek dla nowych zawodników w wieku od 10 lat, który zapewni im wiele emocji i pozwoli realizować swoją pasję.

Im lepszy motocykl, tym lepszy kierowca.

Motocykl zaszczepi pasję w każdym, kto chce się przesiąść na coś większego.

Może i jest mały, ale ma wiele wspólnego ze swoim większym bratem — niesamowitym modelem CRF450R, np. stylistykę. Chłodzony powietrzem silnik SOHC z elektrycznym rozrusznikiem jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniać płynny moment obrotowy już w niskim zakresie obrotów — idealne rozwiązanie dla najmłodszych kierowców. Nowa stalowa rama belkowa typu Diamond, widelec o średnicy 31 mm o skoku 140 mm oraz system tylnego zawieszenia Honda Pro-Link tworzą mocne podwozie, które poradzi sobie w każdych warunkach.

CRF125F widok z boku 3/4 z kierowcą na torze wyścigowym w lesie. Skierowany w lewo.

Bezpieczne lądowanie

Dzięki modelowi CRF125F młodzi kierowcy mogą w bezpieczny sposób przejść do bardziej zaawansowanej jazdy.

Układ zawieszenia składający się z widelca teleskopowego 31 mm i ciężkich sprężyn zapewnia doskonałą amortyzację sił powstających podczas wykonywania skoku.

Nie groźne mu wstrząsy

Nowy amortyzator tylny jest wyposażony w tłok o średnicy 32 mm z oddzielnymi komorami ciśnienia powietrza/oleju/gazu w celu zmniejszenia procesu emulgowania i konserwacji.

Przód CRF125F.
Widok z boku z lewej strony 3/4 na czerwoną CRF125F.

System Honda Pro-Link

Stalowy wahacz zbudowany jest wokół systemu Honda Pro-Link, w którym zastosowano zmniejszające tarcie łożyska igiełkowe.

Możliwość rozwoju

Na dobry początek w terenie.

Wytrzymałe, 17-calowe koło przednie oraz tylne koło o średnicy 14 cali są idealne dla młodych kierowców chcących rozwijać swoje umiejętności. Umiejętności nabyte przez nowicjuszy w ich wczesnych latach są bezcenne do osiągnięcia perfekcji.

Perfekcyjna skuteczność hamulców

Przednia tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm jest kontrolowana hydraulicznie za pomocą regulowanej dźwigni. Jej uzupełnieniem jest tylny bęben o średnicy 95 mm. Taki układ zapewnia doskonałą skuteczność hamowania.

CRF125F — widok z boku z prawej perspektywy z kierowcą w lesie.