CRF450RX

Honda CRF450RX

Najlepsza terenowa broń

Siła i wytrzymałość

Przewiń

Logo CRF450RX

Gorący od rywalizacji

Połączenie silnika inspirowanego technologią HRC oraz podwozia siódmej generacji to mocne podstawy zapewniające doskonałe wrażenia z jazdy już od samego początku.

Większa moc na dłużej

Pełna kontrola i doskonałe właściwości jezdne dla doświadczonego kierowcy Enduro.

Tak samo jak jego crossowy kuzyn, model CRF450RX został stworzony z myślą o AMA i zespołach European MX1. Skutkuje to udoskonalonym współczynnikiem mocy do masy, dzięki czemu motocykl łatwiej prowadzi się na długim dystansie. Wyposażony jest on również w przycisk EMSB (przycisk wyboru trybu pracy silnika) — trzy tryby pozwalają na dostosowanie pracy silnika do trasy i stylu jazdy. Staniesz się jednością z motocyklem, ponieważ zapewnia on wysoki poziom wyczucia, stabilności i przyczepności.

Zbliżenie na motocyklistę
Zbliżenie na koło
zdjęcie motocyklisty na torze
Zbliżenie na rurę wydechową

Enduro czy motocykl crossowy

Wybierz swoją broń

zdjęcie modelu CRF450RX CRF450RX Wszystkie mocne strony motocykla CRF450R, wraz z trzema trybami jazdy i większą pojemnością zbiornika paliwa, umożliwiają pokonywanie długich dystansów w wyścigach Enduro. Wyposażony w tranzystorowy układ zapłonowy i rozruch elektryczny.
zdjęcie modelu CRF450R CRF450R Model CRF450R jest absolutnym strzałem w dziesiątkę — jest on wyposażony w całkowicie nowy silnik z trzema trybami pracy, a także przeprojektowane podwozie wykonane z myślą o AMA i zespołach European MX1. Aby zapewnić lepsze właściwości jezdne, poprawiony został współczynnik mocy do masy. Model jest wyposażony w podwozie o specyfikacji fabrycznej, cyfrowy układ zapłonowy CDI i opcjonalny rozruch elektryczny.

Obejrzyj model CRF450R

Zdeterminowany zwycięzca

Silnik z trzema trybami pracy, który pomoże Ci w zdobyciu pierwszego miejsca.

Widok z przodu na kierowcę i motocykl

Motocykl Honda CRF450X może dostosować się do Twojego stylu jazdy i możliwości. Możesz wybrać tryb przystosowany do danego terenu, aby ułatwić sobie pokonywanie przeszkód oraz odciążyć ramiona, nogi i resztę ciała.

Więcej mocy

Tryb 1 jest mapą bazową i zapewnia płynną, regularną reakcję przepustnicy, dzięki czemu moc silnika można lepiej wykorzystać w wielu różnych warunkach. Tryb 2 łagodzi wydajność silnika, co przydaje się, gdy czujesz zmęczenie, podczas gdy tryb 3 zapewnia moc i lepszą reakcję, podobnie jak pierwszy tryb modelu CRF450R.

Nowa głowica

Nowa czterozaworowa głowica Unicam wykorzystuje nową konstrukcję palcowo-dźwigienkową, zmniejszając wymiary silnika i zwiększając uniesienie zaworów wlotowych o 0,5 mm do 10 mm. Uniesienie zaworu wydechowego również zostało zwiększone o 0,85 mm do 8,8 mm.

Lepszy kąt

Mniejsze kąty prowadnic zaworów oraz maszynowa obróbka gniazda zaworu dwukierunkowego poprawiają przepływ gazów, aby usprawnić ich doprowadzanie do gniazd wlotowych. Poprawia to także przepływ z gniazd wylotowych. Przy współczynniku kompresji 13,5 silnik osiąga 11% większą moc maksymalną, co zapewnia świetne przyspieszenie na starcie.

Zbliżenie na silnik
Widok z przodu na kierowcę i motocykl

Mapa wyprzedzenia zapłonu PGM-FI zapewnia płynniejsze wytwarzanie mocy i momentu obrotowego niż w modelu CRF450R, co zwiększa przyczepność i zmniejsza zmęczenie kierowcy.