VFR800F

Strona wykorzystuje pliki cookie

Nasza strona używa plików cookie. Jeżeli korzystasz ze strony, to wyrażasz na to zgodę. Mamy nadzieję, że nie stanowi to problemu. Poznaj naszą politykę plików cookie

Przejdź

Honda VFR800F – studyjne zdjęcie przedstawiające motocykl w barwach Victory Red z profilu

VFR800F

Czysta przyjemność

W życiu ważne są chwile

Zapierające dech w piersiach widoki podziwiane z motocyklowego siodła i niekończąca się, kręta droga. Niższa masa nadwozia, wyższy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów, wyższy kultura pracy nowoczesnego silnika V4 i piękna, nietuzinkowa stylistyka nowej Hondy VFR800F gwarantują, że chwile spędzone na motocyklu będą niezapomniane.

PODRÓŻ W PIĘKNYM STYLU

Piękne nadwozie Hondy VFR800F w perfekcyjny sposób łączy wyraziste, ostre linie z łagodnymi łukami, tworząc jedyną w swoim rodzaju sylwetkę. Liczne detale, takie jak wyeksponowane kanały dolotowe powietrza na bocznych częściach owiewek, w bezpośredni sposób nawiązują do korzeni modelu VFR.

Inżynierowie położyli duży nacisk na ergonomię: środkowa część motocykla jest wąska, co ułatwia kontrolę nad maszyną i umożliwia pewne stawianie nóg na ziemi, a wygodne siedzenie ułatwia zajęcie najwygodniejszej pozycji. Opływowe owiewki nadają motocyklowi dynamiczną, sportową linię. Przednie kierunkowskazy są zgrabnie wkomponowane w lusterka.

Honda VFR800F – motocykl w barwach Victory Red w dynamicznym ujęciu

SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE

RELAKSUJĄCA JAZDA

Aby zwiększyć komfort, siedzenie Hondy VFR800F można ustawić na dwóch wysokościach: 789 mm lub 809 mm. Układ kontroli trakcji (TCS) marki Honda gwarantuje przewidywalną trakcję i przyczepność tylnego koła.

Nowa Honda VFR800F jest o 10 kg lżejsza od poprzedniej wersji. Dwukomorowa polerowana rama wykonana z aluminium współpracuje z nowym tylnym wahaczem Pro-arm wyposażonym w system Pro-Link. Przednie zawieszenie to teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 43 mm.

Honda SH Mode – czarny skuter z kierowcą z przedniej perspektywy. Skierowany w prawo (na drodze).
Zbliżenie silnika.

SPEŁNIJ SWOJE MARZENIA

Spełnianie marzeń wymaga pełnego zaufania do maszyny... i dużego zapasu mocy. Nowa Honda VFR800F zachwyca właściwościami jezdnymi i przyczepnością, a chłodzony cieczą, 16-zaworowy silnik DOHC V4-VTEC o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 90° i pojemności 782 cm³ gwarantuje niezapomniane wrażenia. Jednostka napędowa charakteryzuje się liniowym przyrostem mocy i dużą dynamiką, bezzwłocznie reagując na najmniejszy ruch manetki. Silnik generuje wysoki moment obrotowy (75,1 Nm) już w najniższym zakresie obrotów i rozwija uzależniającą moc 106 KM w górnym zakresie obrotomierza. Układ zmiennych faz rozrządu z elektronicznie sterowanym wzniosem zaworów gwarantują płynne przekazywanie mocy i doskonałe przyspieszenie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tam, gdzie na co dzień najbardziej tego potrzebujesz.

Honda SH Mode – widok z boku przedstawiający zaparkowany, różowy skuter i stojącą za nim kobietę.

Wyznacz sobie cel

Dostosuj swoją maszynę

Pakiet Sport* dla Hondy VFR800F - zaprojektowany dla podniesienia możliwości motocykla. Nakładka na siedzenie pasażera i nakładka na zbiornik paliwa podkreślają sportowy wizerunek motocykla, a układ wspomagający zmianę biegów gwarantuje płynną zmianę przełożeń.

*Pakiet Sport jest dostępny opcjonalnie.

Honda Integra – akcesoryjne boczne kufry z przedniej perspektywy
Honda Integra – akcesoryjny górny kufer z przedniej perspektywy
Honda Integra – zdjęcie przedstawiające akcesoryjne boczne kufry z przedniej perspektywy

Więcej z gamy Sport Touring