CB1100 EX (2017)

Honda CB1100 EX

Nowoczesny klasyk

Autentyczne linie

Przewiń

Logo Honda CB1100EX.

Powrót na drogę

Motocykl ten pomoże niektórym kierowcom ożywić dawne wspomnienia dzięki podwójnym zegarom, dużemu zbiornikowi i chromowanym rurom wydechowym. Dla innych zapewni nowe i fascynujące chwile, które sami kiedyś będą wspominać.

Marzenia się spełniają

Powrót do starych dobrych czasów.

Honda CBR1100 EX to nowoczesna, chłodzona powietrzem, czterocylindrowa maszyna o wyrazistym brzmieniu układu wydechowego. Dzięki atrakcyjnym detalom, takim jak płaskie panele boczne ze szczotkowanego aluminium i koła szprychowe, motocykl przypomina maszyny z lat 70. Zmodernizowany silnik, sprzęgło antyhoppingowe, widelec i amortyzatory Showa — pokryte pięknym chromem — sprawiają, że maszyna nie tylko doskonale wygląda, ale tak samo się prowadzi.

Zbliżenie na światła motocykla Honda CB1100 EX.
Zbliżenie na aluminiowy panel boczny motocykla Honda CB1100 EX.
Zdjęcie pod kątem z tyłu motocykla Honda CB1100 EX z kierowcą.
Zbliżenie na cylinder motocykla Honda CB1100 EX.

Roadster czy café racer?

Jaki jest Twój styl: czysta klasyka czy surowy custom?

Zdjęcie z boku motocykla Honda CB1100 EX. CB1100 EX W motocyklu CB1100EX dostrzega się dbałość o najdrobniejsze szczegóły: szprychowane obręcze ze stali nierdzewnej, przedni widelec Showa o średnicy 41 mm (Dual Bending Valve) oraz chromowane tylne zawieszenie z regulacją naprężenia wstępnego, zmodernizowany układ dolotowy i wydechowy oraz sprzęgło antyhoppingowe.
Zdjęcie z boku motocykla Honda CB1100 RS. CB1100 RS Model CB1100RS przypominający wczesne motocykle „superbike” został wyposażony w dwuczęściowy przedni widelec Showa o średnicy 43 mm (Dual Bending Valve) oraz tylne amortyzatory ze zbiornikiem wyrównawczym, co nadało podwoziu agresywniejszą geometrię. Sportowe, 17-calowe obręcze kół ze stopu aluminium, podwójne, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz pływające tarcze hamulcowe. Silnik został wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe oraz zmodernizowany układ dolotowy i wydechowy.

Obejrzyj motocykl CB1100 RS

Płynna jazda

Nowe przednie i tylne zawieszenie Showa.

Zbliżenie na zawieszenie motocykla CB1100 EX.

Tego typu układ, lżejszy niż konwencjonalny kartridż, zapewnia liniowe tłumienie zależne od prędkości, dając poczucie komfortu.

Widelec przedni

Motocykl CB1100EX wyposażono w zaprojektowany od nowa, specjalny widelec 41mm (Dual Bending Valve), który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego.

Tylne amortyzatory

Tylne podwójne amortyzatory Showa z mnóstwem pięknego chromu umożliwiają regulację naprężenia wstępnego i współpracują z wytrzymałym stalowym wahaczem. Takie połączenie zapewnia dobrą stabilność oraz doskonałe wyczucie tylnego koła i właściwości jezdne — nawet z pasażerem na pokładzie.

Zbliżenie z tyłu na zawieszenie motocykla CB1100 EX.

Uświęcony tradycją

Dogoń swoje wspomnienia.

Motocykl Honda CB1100 EX zaparkowany w warsztacie.

Porównując motocykl CB1100EX ze słynnym modelem CB750 Four — widocznym w tle — możemy dostrzec, jak zbliżona jest jego konstrukcja i jak doskonale nawiązuje do klasycznej stylistyki.

Początki

W roku 1969 dźwięk rzędowego, czterocylindrowego silnika chłodzonego powietrzem oznajmił nadejście nowej ery motocykli „superbike” — wprowadzenie modelu Honda CB750 Four.

Był to istotny moment, który zmienił nasze postrzeganie motocykli i sposób jazdy. Motocykl CB1100 EX to bezpośredni następca modelu CB750 — autentyczny, nowoczesny klasyk.

Oryginalny wygląd

Aluminiowe osłony silnika kontrastują z czarnym wykończeniem i chromowanymi osłonami krzywek. Uzupełnieniem wyglądu jest błyszcząca głowica silnika. Cztery rury dolne są wyposażone w podwójne ścianki chroniące przed odbarwieniami termicznymi i przechodzą w dwa tłumiki zamontowane w sposób pozwalający uzyskać lepszy prześwit.

Zdjęcie silnika motocykla Honda CB1100 EX.

Błyszczące chromowane rury wydechowe nawiązują do wczesnych motocykli z czterocylindrowymi chłodzonymi powietrzem silnikami rzędowymi.

Zdjęcie z tyłu reflektora i tablicy rejestracyjnej motocykla Honda CB1100 EX.

Zaprojektowane od nowa tylne światło LED, kierunkowskazy oraz uchwyt tablicy rejestracyjnej dodają maszynie elegancji i nawiązują do minionych, ale wciąż niezapomnianych czasów.