CB650F
Honda CB650F z profilu

CB650F

Podbij miasto

Gotowy do akcji.

Czasami po prostu masz ochotę się przejechać. Chcesz oderwać się od codzienności i poczuć prawdziwą wolność. Honda CB650F to nowy motocykl klasy średniej, który łączy dynamiczne, sportowe osiągi z niezwykłą funkcjonalnością. Dodatkowo maszyna zwraca uwagę zadziorną miejską stylistyką.

Moc tam, gdzie jej najbardziej potrzebujesz

Całkowicie nowy, czterocylindrowy silnik rzędowy generuje wysoki moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów. Maksymalna moc wynosząca 87 KM połączona z niskim zużyciem paliwa to doskonały przepis na motocykl, który pokochasz od pierwszego dotknięcia manetki. Duża zwrotność to ważny atut w mieście. Natomiast na szosie z pewnością docenisz dobre właściwości jezdne, które są zasługą zmodyfikowanej geometrii ramy i precyzyjnie działającego zawieszenia. Wszystko to powoduje, że CB650F jest bezkonkurencyjny w mieście i zawsze gotowy do akcji.

Honda CB650F

Miejski styl

Rama Hondy CB650F została wykonana w oparciu o dwa eliptyczne dźwigary. Jej geometria zapewnia idealne wyczucie i wzorową sztywność. Teleskopowy przedni widelec wyposażony w golenie o średnicy 41 mm i profilowany tylny wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem sprawiają, że kierowca ma pełną kontrolę nad motocyklem. Przedni układ hamulcowy to dwie faliste tarcze o średnicy 320 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi; tylny układ hamulcowy to pojedyncza tarcza o średnicy 240 mm. Całość gwarantuje bardzo krótką drogę hamowania, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalnym układem ABS.

Honda CB650F
Honda CB650F – zbliżenie na koło

Bezkompromisowy charakter

Honda CB650F zwraca uwagę agresywną, bezkompromisową linią i krótką, minimalistyczną tylną częścią nawiązującą do miejskiej stylistyki typowej dla rasowego streetfighter'a.

Muskularny, dobrze wyeksponowany silnik nie pozostawia żadnych złudzeń co do jego możliwości, a klasyczny układ wydechowy 4-2-1 perfekcyjnie uzupełnia wygląd motocykla. Krótki tłumik umieszczony pod silnikiem podkreśla nowoczesną stylistykę motocykla i przyczynia się do centralizacji jego masy.

Bezkompromisowy styl kryje wiele praktycznych rozwiązań – Honda CB650F jest mniejsza i lżejsza od konkurencyjnych czterocylindrowców o podobnej pojemności. Pozycja za kierownicą pozwala zachować pełną kontrolę nad maszyną a perfekcyjnie wyprofilowane siedzenie umieszczone na wysokości 810 mm umożliwia pewne podparcie motocykla po zatrzymaniu.

Honda SH Mode – widok z boku przedstawiający zaparkowany, różowy skuter i stojącą za nim kobietę.