NC750S

NC750S 2016

Zupełna wolność

Zwiększona moc, odświeżona stylistyka naked'a i perfekcyjnie dopracowane właściwości jezdne sprawiają, że model NC750S to idealny motocykl do dynamicznej, codziennej jazdy. Poczuj wolność, którą masz na wyciągnięcie ręki.

Potrójna moc

CB500F

Model NC750S to idealne połączenie lekkiej konstrukcji zapewniającej świetną zwrotność, ekstremalnej mocy i wydajności, z której słynie Honda.

Model NC750S na białym tle

Prawo jazdy

A

Co to oznacza

Dostępny w

2

różnych kolorach

Zobacz wszystkie

Potrzebujesz podpowiedzi?

Znajdź swój styl

Czuj się wyjątkowo każdego dnia.

Dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 750 cm³ montowany w modelu NC750S charakteryzuje się dużą dynamiką, doskonałym przyspieszeniem i wysokim momentem obrotowym w niskim i średnim zakresie obrotów. Fantastyczne brzmienie dużego twina otrzymujesz w pakiecie. Wspaniałym osiągom dorównują imponująco niskie zużycie paliwa i zgodność z normą Euro 4 (emisja CO2 na poziomie 81 g/km). Podsumowując, jest to oszczędny motocykl zapewniający niezrównane wrażenia z jazdy.

NC750S na drodze

Wielofunkcyjny ekran LCD

Ożyw zestaw wskaźników Hondy NC750S dzięki nowym kolorom, które odzwierciedlają Twój styl jazdy.

Poza typowymi informacjami, takimi jak zużycie paliwa, temperatura podgrzewania manetek i prędkość, większy i jaśniejszy zestaw wskaźników modelu NC750S dostarcza informacji o wydajności motocykla za pośrednictwem intuicyjnych sygnałów świetlnych.

Pięć trybów do wyboru

Deska rozdzielcza ma pięć różnych trybów: DCT, Gear, Rev, Eco i Shift. Każdy z nich zawiera własny zestaw kolorów, które odpowiadają aktualnym osiągom motocykla. Dzięki temu możesz sprawdzić obroty silnika, wydajność podczas jazdy lub który bieg jest aktualnie włączony — wystarczy spojrzeć na czytelny zestaw wskaźników.

Model NC750S i motocyklista

Zestaw wskaźników wykonany w technologii LCD jest bardzo czytelny, dzięki czemu nie musisz odrywać wzroku od drogi.

Deska rozdzielcza modelu NC750S

Kolor niestandardowy

Dostosuj kolor deski rozdzielczej wedle uznania dzięki dodatkowemu trybowi użytkownika.

Ciesz się jazdą

Podziwiaj piękną scenerię, w czasie gdy dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) modelu NC750S zajmie się zmianą przełożeń.

Dwusprzęgłowa przekładnia w modelu NC750S zapewnia płynną zmianę przełożeń przy zachowaniu stałego przeniesienia napędu — dzięki temu masz stale do dyspozycji pełną moc silnika, niezależnie od tego, czy jedziesz do pracy, czy mkniesz krętą drogą ku przygodzie. Dostępne są trzy różne tryby dostosowane do określonych warunków, w tym dynamiczny tryb S (Sport), zwiększający agresywność przełożeń.

Model NC750S w trakcie jazdy pod mostem

Pierwsze ustawienie automatyczne to tryb D — zapewnia on optymalną kombinację oszczędności paliwa i komfortu w czasie długich przejazdów.

Kierownica modelu NC750S z przodu

Zmieniaj biegi za pomocą przełączników na kierownicy w standardowym trybie manualnym, aby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.

Pełna kontrola

Nowy układ DCT jest wyposażony w czujnik nachylenia, który wymusza zmianę schematu zmiany biegów w zależności od kąta nachylenia podłoża. To oznacza optymalny moment obrotowy na podjazdach i lepsze hamowanie silnikiem podczas ostrych zjazdów.

Czerwono-czarny model NC750S w trakcie jazdy na zakręcie

Wybierz tryb S i podnieś poziom adrenaliny podczas jazdy Hondą NC750S — zapewnia on większą dynamikę i trzy dostępne opcje zmiany biegów: S1, S2 i S3.