CBR1000RR Fireblade

Honda CBR1000RR Fireblade

Czas przejąć kontrolę

Czas na akcję

Przewiń

Logo CBR1000RR.

Wejdź na nowy poziom jazdy

Nowy model Fireblade o agresywniejszym wyglądzie został stworzony na bazie najlepszych podzespołów, jakie kiedykolwiek umieszczono w motocyklu sportowym.

Określone funkcje

Motocykl ten został opracowany zarówno pod kątem jazdy wyczynowej, jak i codziennego użytkowania.

Nowy model CBR1000RR Fireblade ma mniejszą masę, większą moc oraz zaawansowane technologicznie podzespoły elektroniczne, których jest więcej niż w jakimkolwiek innym motocyklu Fireblade w celu zapewnienia niezwykłej wydajności, niezależnie od warunków jazdy.

Motocykl pokonujący zakręt na torze

Motocykl uwielbiany przez kierowców

Model w pełni wyposażony do jazdy po drodze i na torze.

Jedną z niezwykłych funkcji modelu CBR1000RR są trzy tryby jazdy, które można zaprogramować w celu dostosowania maszyny do różnych warunków. Tryby te można dostosować zarówno pod kątem komfortowej i przyjemnej jazdy, jak również porywającej prędkości, która podniesie Twój poziom adrenaliny.

Zbliżenie na kluczyk i zbiornik paliwa motocykla Honda CBR1000RR.
Zbliżenie na reflektor motocykla Honda CBR1000RR.
Motocyklista na motocyklu na torze – widok z boku
Zbliżenie na tylne światło

Niezwykła moc

Dostępne są trzy wersje motocykla Fireblade; jest to imponujący tercet.

Motocykl Honda CBR1000RR – widok z boku. CBR1000RR Fireblade Wyposażenie obejmuje system kontroli momentu obrotowego (z wbudowanym systemem zapobiegającym unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania i systemem zapobiegającym unoszeniu tylnego koła podczas ostrego hamowania), system sterowania siłą hamowania silnikiem, hamulce z nowym układem ABS, opcjonalny quickshifter, downshifter, układ wyboru trybu jazdy, regulator mocy oraz w pełni regulowane zawieszenie Showa.
Motocykl Honda CBR1000RR Fireblade SP – widok z boku. CBR1000RR Fireblade SP Wyposażenie obejmuje elektrycznie sterowane, półaktywne zawieszenie Öhlins, system kontroli momentu obrotowego (HSTC), system zapobiegający unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania, system zapobiegający unoszeniu tylnego koła podczas ostrego hamowania, system sterowania siłą hamowania silnikiem, nowy układ ABS, quickshifter, (downshifter), układ wyboru trybu jazdy oraz regulator mocy. Technologia MotoGP pochodząca z modelu RC213V-S jeszcze bardziej polepsza wrażenia z jazdy.
Motocykl Honda CBR1000RR Fireblade SP2 – widok z boku. CBR1000RR Fireblade SP2 Wersja CBR1000RR Fireblade SP2 ma homologację pozwalającą na jazdę po drogach publicznych. Model ten jest przystosowany do wyścigów dzięki kołom Marchesini. Silnik został wyposażony w przeprojektowaną głowicę cylindrów: zawory, komory spalania i tłoki – zestawy wyścigowe są dostępne.

Poznaj model SP i SP2

Lżejszy, węższy i szybszy

Zmniejszyliśmy masę wszystkich elementów.

Motocykl Honda CBR1000RR z kierowcą na torze – widok z przodu.

Doskonała aerodynamika, daj się ponieść. Model Fireblade zapewnia całkowitą stabilność przy wysokiej prędkości zarówno w linii prostej, jak również podczas pokonywania zakrętów.

Nadwozie

Dokładnie opracowaliśmy każdy centymetr nadwozia, aby uczynić je wąskim i atrakcyjnym. Niemniej jednak sam wygląd nie był najważniejszy; motocykl został również zoptymalizowany pod kątem właściwości aerodynamicznych. Nowe nadwozie kieruje przepływem powietrze wokół maszyny w celu zagwarantowania stabilności przy wysokiej prędkości, a kanały wlotowe zasysają powietrze, zapewniając maksymalną wydajność i chłodzenie.

Rama

Odlewana z aluminium rama została zwężona bez zmniejszania wytrzymałości w celu osiągnięcia redukcji masy o 500 g w porównaniu do poprzedniego modelu Fireblade. Skupienie się na centralizacji masy pomaga znacznie poprawić wytrzymałość, stabilność, wyczucie oraz reakcję na ruch kierownicy.

Motocykl Honda CBR1000RR zaparkowany w warsztacie – widok z tyłu.

Wahacz Unit Pro-link i rama pomocnicza mają grubość zmodyfikowanej struktury w celu zmniejszenia masy motocykla. Tor to doskonałe miejsce do wyczucia różnicy.