CBR650F
Honda SH Mode – biały skuter z prawego profilu.

CBR650F

Sportowe emocje każdego dnia

Żyj chwilą.

Nic, lub prawie nic, nie da Ci większej przyjemności, niż weekendowa przejażdżka sportowym motocyklem po krętej drodze. A gdyby część tych emocji można było poczuć podczas codziennej jazdy po mieście? Nowa Honda CBR650F sprawia, że to możliwe.

Sport na co dzień

Sportowe osiągi i doskonała przyczepność połączone z komfortem i funkcjonalnością — to wszystko oferuje nowa Honda CBR650F. Zwarty i dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, chłodzony cieczą, czterocylindrowy rzędowy silnik DOHC Hondy CBR650F zachwyca dynamiką i szybkością, z jaką wskazówka obrotomierza osiąga 11 000 obr/min. Układ wtrysku PGM-FI zapewnia natychmiastową, precyzyjną reakcję na ruch manetką i minimalne zużycie paliwa.

Honda SH Mode – różowy skuter z kierowcą z przedniej perspektywy. Skierowany w prawo (na drodze).

CBR Z KRWI I KOŚCI

Owiewki Hondy CBR650F eksponują silnik, podkreślając miejski, bezkompromisowy charakter maszyny. Zapewniają również skuteczną ochronę przed wiatrem i nawiązują stylistycznie do innych motocykli z gamy CBR. Minimalistyczna tylna część motocykla i krótki tłumik układu wydechowego zdradzają sportowe DNA.

Tylne i przednie światła pozycyjne wykonane w technologii LED gwarantują bardzo dobrą widoczność. Duży, podwójny wyświetlacz cyfrowy ma wskaźnik poziomu paliwa, zegar i komputer pokładowy. Całość jest podświetlona białym światłem, co znacząco zwiększa czytelność i atrakcyjność wyświetlacza.

Honda SH Mode – czarny skuter z kierowcą z przedniej perspektywy. Skierowany w prawo (na drodze).
Zbliżenie silnika.

BEZ KOMPROMISÓW

Całkowicie nowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik Hondy CBR650F został zaprojektowany w taki sposób, aby rozwijać wysoki moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów. Jednostka rozwija maksymalną moc 87 KM i charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem paliwa.

Podwójna, stalowa rama o eliptycznym kształcie zapewnia dużą sztywność i pozwala kierowcy precyzyjnie kontrolować zachowanie motocykla. Teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 41 mm gwarantuje precyzję i dobre wyczucie przyczepności przedniego koła, a pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego współpracuje z aluminiowym wahaczem.

Dwie faliste tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Układ ABS wchodzi w skład podstawowego wyposażenia motocykla.

Honda SH Mode – widok z boku przedstawiający zaparkowany, różowy skuter i stojącą za nim kobietę.