CTX700
Honda CTX700 – studyjne zdjęcie przedstawiające czarny motocykl z profilu

CTX700

GOTOWY DO JAZDY

Wszechstronny kompan w podróży.

Honda CTX700 sprawia, że każda trasa jest łatwa i przyjemna. Rzędowy dwucylindrowy silnik SOHC o pojemności 669,6 cm³ generuje wysoki moment obrotowy w niskim zakresie obrotów i imponuje dynamiką na wyższych obrotach. To przekłada się na bardzo dobre przyspieszenie i niskie zużycie paliwa.

MIEJSKI CRUISER

Honda CTX700 doskonale sprawdza się w długich trasach i świetnie sobie radzi w wymagającym środowisku miejskim. Smukła, wydłużona linia nawiązuje do legendarnego modelu GL1800 Gold Wing. CTX700 prezentuje się niezwykle okazale i przykuwa spojrzenia. Ale styl to nie wszystko! Przekonaj się, co ta maszyna potrafi na drodze. Owiewka zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem, a niska, solidna szyba i deflektory powietrza umieszczone nad panelem wskaźników optymalizują przepływ powietrza wokół ciała kierowcy.

Honda CTX700 – czarny motocykl z profilu w dynamicznym ujęciu

ŁATWOŚĆ PROWADZENIA, KTÓRA ZACHĘCA DO DALSZEJ JAZDY

Siedzenie osadzone na wysokości zaledwie 720 mm sprawia, że kierowca Hondy CTX700 może łatwo podeprzeć motocykl po zatrzymaniu Motocykl zapewnia wysoki komfort podczas długich podróży, co jest między innymi zasługą naturalnej, wyprostowanej pozycji podczas jazdy.

Sztywna rama ze stali, teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 41 mm, Honda Multi-Action System (HMAS) i pojedynczy tylny amortyzator z systemem Pro-Link gwarantują doskonałą przyczepność i neutralne zachowanie motocykla. Za pełną kontrolę nad maszyną podczas hamowania odpowiada układ ABS, który wchodzi w skład podstawowego wyposażenia. CTX700 jest wyposażony w faliste tarcze hamulcowe

Honda CTX700 – czarny motocykl w dynamicznym ujęciu z przedniej perspektywy
Honda CTX700

ODPOWIEDNIA MOC

Kompaktowy, rzędowy dwucylindrowiec o pojemności 670 cm³ generuje wysoki moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów – kierowca dysponuje 60 Nm już przy 4750 obr/min. Układ wtrysku paliwa PGM-FI pozwala zredukować zużycie paliwa do minimum. Motocykl jest w stanie przejechać 27,9 km na litrze paliwa*.


Do obsługi sześciobiegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów (DCT) służą przyciski umieszczone przy lewej manetce. Przekładnia zmienia biegi w sposób płynny i nieodczuwalny dla kierowcy. Kierowca ma do dyspozycji trzy tryby pracy skrzyni biegów; tryb ręczny oferuje możliwość samodzielnej zmiany przełożeń za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy. W trybie automatycznym można wybrać wygodniejszy styl jazdy w opcji oszczędnej (D) lub poczuć zastrzyk adrenaliny dzięki opcji sportowej (S).

*Cykl WMTC

Honda CTX700 – czarny motocykl w dynamicznym ujęciu z tylnej perspektywy